Wat te doen als Avast Secureline VPN niet werkt op Windows?
Als u over technische kennis beschikt, moet u weten dat VPN een handig hulpmiddel is in elektronische apparaten, omdat het uw gegevens veilig houdt, zodat u veilig op internet kunt surfen. Avast VPN is een van de meest gebruikte VPN-systemen. Maar als het niet werkt op Windows, wat kunt u dan doen?
Als u dit probleem met uw besturings systeem ondervindt, laat onze Avast-klantenservice u dan helpen.
Hier zijn enkele veelvoorkomende redenen waarom Avast Secure Line VPN niet werkt of niet reageert op Windows:
- Slechte of trage internetverbinding
- Interferentie door apps van derden
- VPN op uw locatie is overbelast
- Beschadigde of verouderde applicatie
- Wanneer uw abonnement ongeldig is
Vanwege de bovenstaande redenen kunt u problemen ondervinden bij het verbinden met Avast VPN. Maar maak je geen zorgen als onze technische dienst van Avast er is om je te helpen.
Veelvoorkomende manieren om Avast Secureline VPN te repareren die niet werken op Windows:
Wijzig uw VPN-locatie
Soms werken specifieke VPN-locaties niet omdat u elke keer dezelfde selecteert. Maar u kunt dit probleem oplossen door het te wijzigen.
- Open uw Avast VPN-toepassing.
- Klik op de Privacy-knop op het scherm.
- Tik op de optie Locatie wijzigen.
- Selecteer een andere locatie in de lijst.
- Sla de wijzigingen op en start uw apparaat opnieuw op.
Controleer uw internetsignaal
Wanneer uw internet niet goed werkt, laat Secure Line VPN u mogelijk niet werken op het netwerk. Zorg er dus voor dat je internet signaal in orde is en dat niet alle proxyservers actief zijn.
U kunt het probleem oplossen door uw router opnieuw op te starten en ongeveer een minuut te wachten voordat u de hoofdstroomkabel van de router aansluit. Het helpt om de tijdelijke configuraties te wissen, zodat u VPN weer kunt blijven gebruiken. Voor verdere ondersteuning kunt u altijd contact opnemen met onze Avast-klantenservice.
Defender-firewall uitschakelen
- Open de toepassing Uitvoeren en voer firewall.cpl in om de Defender Firewall te openen.
- Ga naar Instellingen aanpassen door op de link Windows Defender Firewall in- of uitschakelen te klikken.
- Controleer beide opties van Windows Defender Firewall en druk vervolgens op de knop OK.
Een van de bovenstaande oplossingen zal u zeker helpen om van de fout af te komen. Als ze dit niet doen, kunt u op elk moment contact opnemen met onze Avast-klantenondersteuning, via e-mail, telefoon of live chatondersteuning.
Wij helpen u graag verder!
Comments